Upptäcka en ny dag!

 
 
En bild på mig där jag ser bakåt men det var ju ingen bra idé.
Så nu ser jag i stället framåt.
Vet ju inte vad denna dag har i sin famn.
Sitter här hemma med min kopp kaffe framför dator och tv:n finns i bakrunden.
Nyss så upplevde vi tv tittare om vår trenden när det gäller kläder. Och för mig
var det så trista färger grått och svart och vitt för med en massa olika mönster
och detta föll ju inte mig i smaken direkt. Gillar färger och blommor till sommaren
så det får väl bli lite loppiskläder för min del.
Ja dagen har precis börjat och vet inte vad som kommer och hända men ska ge mig
av när frukosten är intagen. Börjar dagen med en promenad som gör kroppen glad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0