Spegelbild

En ny dag!
Vet ännu inte vad dagen har att bjuda på allt står ju öppet för mig och det är ju bara att ta för sig.
Avslutade gårdagen med en bio såg en bra film som handlade om några bröder och deras får.
Så vacker natur inspelad på Island. Man fick följa två bröders resor genom livet. Helt underbar film
Det fanns så mycket hat och kärlek och den var ju både sorgsen och mycket kärleksfull..
Idag så känner jag en sån tacksamhet för att det finns bra filmer som visas på våra biografer som ibland kan vara min räddning när jag vill fly från mig själv ibland.
Nu så har en ny dag vaknat till liv och vet inte alls vad denna dag har i sitt sköte.
Ska bli spännande och se vad som finns inom dom närmsta timmarna.
Att se sig själv uppifrån kan ju vara att se sig själv med andra ögon.
Mina dagliga reflektioner.
En dag i drogfrihetens tecken vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0