Lördag 30 april

Tog mig igår in till Kungsträdgården och dagen till ära hade jag kläder som gick i rosa kände nu att jag passade in i hela miljön där det hängde en massa rosa blommor.
Satte mig ner och bara njöt av livet.
Och innan dess så hade jag vid Medborgarplatsen blivit förärad med en vacker ros av SL för att jag valde att åka med tunnelbanan.
Ja en del dagar bara ger och när det händer spå går jag omkring och bara ler.
Och på scenen vid Kungsträdgården så bjöds det på musik i form av spelmanslag något som jag verkligen gillar.
Avslutade kvällen med en middag på lokal med en vän och sen så gick vi tillsammans till en Gospelkonsert.
Kan livet vara bättre.
Det händer alltid något när dagen inte är planerad till 100% ...
Dagen idag har precis vaknat till liv och solen skiner från en blå himmel fåglarna kvittar.
Kan man begära mer av livet.
Ha du/ni en fin dag som läser detta.
Skriv gärna några ord till mig om vad du tycker om mina inlägg..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0