En Grå vardag med lite tårar från ovan!

Vaknade åter igen till en ny dag.
 
Jag vet inte vad dagen har att erbjuda för jag har ännu inte kommit hemifrån.
Och nu är det så mycket snack om korruptionen som finns över hela världen
och jag tror att det kan leda till att vi vanliga människor vaknar upp ur våra
egna liv. Det finns alldeles för mycket "Girighet" i vår värld. Jag har så svårt
att förstå att vissa gör allt för att dra sitt strå till vårt samhälle idag och jag vet
också att det alltid sett så ut. Och det är ju så för oss alla att en dag så måste
vi lämna detta jordeliv och svepningen har inga fickor. Varför då sko sig det
har jag svårt att förstå. Men tyvärr så går girigheten vidare till nästa generatoner
i den manipulativa världen. Om nästa generation inte tittar inåt och lär sig
av vad förra generationen gjort fel.
Ja det var lite tankar för dagen.
 
Nu ska jag ut i livet och möta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0