Ny morgon!

Nu är jag tillbaka igen efter ha tagit hand om mig själv... Vi närmar oss julen med stromsteg... På söndag är det 1.a andvent då får vi tända det första ljuset på staken! Måndagen är här och en ny vecka står på agendan...
Och mina vänner det är en ny startsida på bloggen höll inte på att hitta hit men skam den som ger sig jag hittade till slut ut hit!
Jag känner en glädje över livet en dag i taget! Och det bästa av allt va när jag igår klev ur mitt ego då blev det en lyckad dag tillsammas med två av mina vänner.. Min tanke under gårdagen va att jag inte ska vara med och bestämma utan bara följa flödet... Tänk så vackert livet kan vara när jag släpper allt EGO..
Inte ens en tanke på hur jag mådde eller hur jag hade det kom till mig.. Jag följde flödet...
Idag har jag bestämt mig för att göra lite bra aktiviteter för mig själv städa hemma och åka till gymmet...
Nu så ska jag ta mig en kopp kaffe med en smörgås och njuta av morgonen med tända ljus i mitt hem....

En dag i mitt liv och mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0