Livet går vidare!

Livet som går vidare!

En tanke ur mitt liv för dagen! Sitter här ensam och har precis lämnat en vän som jag haft i flera år den senaste tiden!
Känner både en lättnad och en stor sorg samtidigt, men skulle jag göra en lista på konsekvenser och ekonomin så skulle den listan vara fylld men negativa konsekvenser! Rökningen är ju bara ett bedövningsmedel och en för mig varit ett sätt att dra mig undan och vara för mig själv med min (vän) som är både dyr och farlig!

Jag va ju ett tag rökfri i 7 år och det va ju faktiskt dom bästa 7 åren i mitt liv och jag var ju både glad och lycklig i mig själv.. Nu det bara sorg och tårarna kommer utan att jag kan hålla dom borta… Är just nu ett litet offer men det få var så här just nu och jag vet ju att det går över…
Nu gäller det bara att hålla ut och inte låta den där lilla Gittan styra det har hon nu gjort allt för länge…
Nu är det stora Birgitta som ska ta kommandot! Ja det va ju dagens tankar för mig!

Ha en bra dag:
En dag ur Bloggbiggans liv..

Ska ut och njuta av solen….. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0