6 Nov 2012 ... En mörk dag!


Hejsan!
En ny dag har jag då åter igen fått vakna till... Denna dag är mörk och trist både utanför och inom mig... Känner att det är någonting inom mig som håller på att hända vet ej idag om det är bra eller dåligt men i vilket fall som helst är det bara acceptans jag kan tillämpa... Leva och det på livets villkor! <3
Jag tog denna bild på några äldre damer när jag var i Italien... Och dessa damer satt där varje kväll då vi tog en kaffe min vän och jag... Det får mig att komma tillbaka och känna en tacksamhet för det jag fått uppleva under denna sommar!
Och i dagsläget är det så skönt att ha min syster hos mig här och nu det är en enorm trygghet att få ha henne här...
Vi har fixat och möblerat mitt hem hängt upp tavlor och det har blivit ett sånt varmt... Fick omtapetserat i feb och det har varit så tomt på väggarna... Men nu har det blivit ett hem igen (fast det varit ett hem hela tiden) Nya textilier har också kommit till!

Även fast livet ibland känns så är jag tacksam för det jag har och kommer
Att få….

Mina tankar för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0