Valdagens tanke.....







                                                   
I valet och kvalet...
hit eller dit..
Vilken väg jag än väljer
tar den mig hem..
Vänster eller höger
...det är dessa val jag har kvar..
och mitt hjärta har alltid varit
RÖTT...
Och i mitt hjärta finns det plats
för många liv...
Men i min plånbok finns det inga liv
alls..
Där ligger det bara en massa lappar
som gör att jag kan konsumera mera..
Jag har gjort mitt val...
Den röda hjärtats val....    

                                            Jag önskar av hela mitt hjärta att svenska folket
                                            röstar med sina hjärtan och hjärnor idag...

                                              "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0