Nytt beslut....

  

                                                        Dagen har nu börjat....

                                       Jag är  nu vaken och har börjat planera för dagen...
                                       Har nu tagit ett nytt beslut och jag ska åter igen gå
                                       tillbaka till kören igen "Helga gospel" vet också att
                                       jag är väntad dit...
                                       Stundtals har jag också själv längtat tillbaka för jag
                                       vet att när jag sjunger så mår jag alltid så bra...
 
                                       Det ska bli så spännade att få komma tillbaka till mina
                                       körvänner...
                                       Så nu är det till att bara få sjunga upp och påverka det
                                       vi ska sjunga...

                                       Och detta kräver ingenting av mig och det är heller inga
                                       måsten och det kostar heller ingenting att få vara me...
                                       Det är en öppen kör för alla..

                                       Allhelgonakyrkan i Sthlm är den absolut bästa kyrkan jag
                                       känner mig hemma i.....

                                       Gud.... så bra jag har det...
                                       Jag känner mig priviligerad...

                                       "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0