Nu har jag landat...

  

                                                   Landat...

                      Min födelsedag är över och jag har landat i mina 60 år...
                      Känner att livet rullar vidare...
                      Jag är fylld av kärlek..
                      Som jag så gärna vill dela med mig av..
                      Ge av det jag har fått är en sån ljuvlig gåva jag fått från
                      ovan...

                      Sitter här framför datorn och försöker få ner mina tankar 
                      som kommer för stunden..
                      Det är massor som kommer till mig...
                     
                      Känner bara en stor tacksamhet till mitt liv idag...
                      Åldern har längre ingen betydelse för mig...
                      Åldern sätter visserligen stopp för vissa saker...
                      Men för mig är det en otrolig gåva att få nå upp i åren...
            
                      Å känslorna jag har sätter inte stopp för någonting och dom 
                      blir heller inte en dag äldre än som känslor jag hade i går...

                      Det är så undrebart att få åldras med alla dom känslor som 
                      ger sig till känna varje dag och tankarna som dyker upp...

                      Allt detta är ju en färskvara för mig...
                      Jag känner att jag lever och finns till för den jag är..
                      Inte vad jag gör eller presterar.,..
                      Jag är älskad för den jag är...
                      Känner en stor kärlek till mig själv..

                      Å jag älskar livet djuren naturen människorna....

                     Jag är den jag är....
                     Gud finns med mig dagligen....


                    "Bloggbiggan"                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0