Morgonen....



                                          Morgonen med mig själv...

   
                              Jag gillar så att få komma upp på morgonen
                              till min väckarklocka...

                             Går här i mitt hem (inte självklart för alla) och
                             tänker att jag är så tacksam....

                             För att jag inte har något barn jag måste tjata på,
                             ingen man jag måste prata med..

                             Jag har bara mig själv att ta hand om...
                             Kokar mitt kaffe gör min smörgås fixar, lunchen till
                             skolan sitter och bloggar på morgonen för mig själv
                             och skriver ner dom tankar som kommer här och nu...

                            Är också glad för att jag har blivit 60 år..... och är
                            så frisk och känner mig så glad för varje dag får ta del
                            av....

                            Jag frågade min dotter härom dagen om hon kunde känna
                            fullkomlig tillit till sin mamma nu...
                            Och det gör hon fullt ut...
                            Känner själv en stor tillit till mig själv idag....

                            Jag kan bara tacka Gud och mig själv för allt jag idag får
                            vara med om....
                            Nu ska jag iväg till skolan och koka kaffe....
  

                            Önskar dig som läser detta en fin dag... med mycket kärlek..<3<3<3

                            "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0