Måndag morgon....

    


                                                  Hos vem???


                                     
Med dig vill jag vara...
Men jag är hos mig...
Kan vi vara tillsammans???
Hemma hos dig eller mig...

...Jag tror att jag går och lägger
mig i min säng...
och du i din säng..
God natt... Sov så gott....
                

                                               Hos mig!

Vaknde hemma hos mig..
Fast helst av vill jag vara
hos dig....

Kokade mitt kaffe och tänker
på dig..
Undarar så om du tänker på 
mig...
 
Vet inte om jag är kär
eller är 
det en längtan att få
ha dig bara här hos mig..

Men jag är glad att jag
kan längta och känna..

Jag känner dig inte men jag
vet att du finns...  
 
Hos dig vill jag vara...
hos mig jag är.....

                      "Bloggbiggan"          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0