Lördag morgon....






 ....Det är faktiskt så
att det är mina vänner
som format mitt livs historia.
På tusen sätt har vänt mina
begränsningar till någon verkligt positivt
och gjort det möjligt för mig
att gå rakryggad och lycklig i skuggan
som kastats av allt det jag saknar....

Hellen Keller (1880-1968) 

                                                  God morgon!

       Hittade denna text i en liten bok jag fick till min födelsedag..

          Och kände att jag ville dela med mig av den...
        
        Denna text är ju så klockren för mig...
        Vad hade jag kunnat göra utan mina vänner????
        Jag är så glad för allt jag idag har nått till...

        Jag behöver inte sakna någonting....

        Fast i ärlighetens namn så erkänner jag en saknad av en 
        nära vän av det motsatta könet...
        Jag känner mig både beredd och mogen för en nära relation..
        Men för det så har jag vissa krav som jag kanske får ge efter
        för... 
        Jag har bestämt mig för att det inte får vara en man med problem
        eller ingen som söker bekräftelse eller dricker....
        
        Ja idag är det en lite tyngre dag än andra dagar...
        Känner mig lite ensam just nu...
        Men det är ju inte så konstigt för den känslan har jag
        levt med i hela mitt liv....

        Jag vet också att jag inte alls är ensam utan bara en känsla
        som inte är sann....


                      "Bloggbiggan"
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0