Lördag före valet.....


 
                                               Så var vi då nästan vid målsnöret....

                             Imorgon så får vi veta vilka som ska få fortsätta att styra vårt avlånga
                             land...

                             Tyvärr så ser det inte så bra ut med tanke på alla undersökningar som
                             görs och gjorts....

                             Men jag lever ännu på hoppet att svenska folket förstår hur den nuvarande
                             regering försämrat vårt land....
                             Och att alla försöker rösta med hjärta och hjärna...
                             Mycket av det våra förfäder har byggt upp har nu redan sålts ut....
                                                                                                                    
                                                                        
                             Snart är hela vårt land till Salu om dom får forsätta bestämma...

                             Det kommer att bli spännande i vilket fall som helst....

                             Lite om vad jag tycker och anser....

                             För övrigt så sitter jag här och har precis fått i mig lite gröt med nykokt
                             lingonsylt...
                             Känner mig för övrigt både nöjd och glad och samtidigt mätt...

                             Idag så ska jag ta fram dammsugaren och göra rent i mitt hem...
                             Sen drar jag in till stan för att träffa mina kära vänner....

                                             "Bloggbiggan"

Kommentarer
Postat av: britta jobe

Jag har inte gett upp. Jag hoppas av hela mitt hjärta på en rödgrön seger.

2010-09-18 @ 17:35:08
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0