Livet...



                                           Så underbart det är....

                   Fick en förfrågan i går om jag ville läsa en av mina dikter
                   på kulturhuset i denna månad...

                  Först så fick jag en förundran om jag verkligen har någonting
                  att ge..
        
                  Men fick då snabbt tänka om för jag vet att jag har någonting
                  att ge av det jag upplevt och skrivit i mina dikter...

                 Jag säger inte nu att jag är poet men jag gillar att leka med
                 orden och skriva ner det som kommer upp...

                Å det verkar som om det äntligen efter min 60 årsdag ska hända
                någonting....

                Ja livet är så otroligt vackert mot mig...

                Jag känner det som om jag lever det liv jag aldrig trodde jag skulle
                kunna nå...
 
                Jag sa till min kära Mamma på hennes dödsbädd att jag en dag kommer
                att blir stor...
               
                Idag är jag stor och en vuxen kvinna som törs ta klivet in i livet
                och ta för mig av det som finns...

                Mitt liv idag är ett anorlunda liv än det jag har levt i 36 år tidigare..
                Mitt liv vände jag för 10 år sedan...
                
                Från Mörker till Ljus....

                                  "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0