Kälekens tecken...

                                              

                                           
Good Morning Beautiful..
www.youtube.com
‎....for My Beautiful   

                                                          Hejsan denna tistdag.....

                                      Vaknade denna morgon och känner åter igen kärlek till livet...
                                      Jag känner att idag ska jag släppa in kärleken och inte rädslan
                                      och oron för framtiden....
                                      Det kommer att bli bra trots allt är jag övertygad om....

                                            Kärlekens verkan..

                                      Tanken på kärlek
                                      gör att jag skrämmer
                                      bort rädslan..

                                      Jag känner lyckan
                                      komma till mitt
                                      hjärta...
                                      
                                      Öppnar upp för den känslan
                                     
                                      Tror på livet och
                                      människorna
                                      Känner att jag uppskattar
                                      mig själv..

                                      Jag behöver inte vara
                                      rädd arg eller orolig
                                      Allt ordnar sig...

                                      Kärleken segrar 
                                      över allt....

                                                                 "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0