Har fått möjligheten......

  

                                                       Att ta del av en ny dag igen....

                        Har inte alls ont i munnen idag men jag är lite blå i underkäken
                        men det är ju inte så konstigt efter gårdagens ingrepp i käkbenet...
                        Blir lite förvånad att det inte gör mer ont än det gör....

                        Är så tacksam för allt jag idag får möjligheten att ta del av....
                        Livet är så underbart att få ta del av...
                       Trots att det ibland kommer upp insikter som jag blir så nere och
                       samtidigt så glad att jag får ta del av...

                       Vet inte riktigt vad jag ska göra en dag som denna men något blir det
                       i allafall....

                       Tar mig nog in till ett möte och få träffa mina goa vänner....

                       Tack för allt jag får vara med om....

                                          "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0