Ett liv!


Ett Liv Mitt Liv!!!                         


Jag föddes och blev
den jag inte ville bli
Jag började tidigt att 
ta egna beslut..

Jag kunde själv...
trodde jag...
Och var övertygad om
att mina val 
va rätt
fast jag innerst inne
visste
att det var helt fel..


Jag gick igenom min barndom
tonårstid, ungdomsår...

och som fru och mamma..

trodde aldrig att jag skulle
få konsekvenser
av det jag höll på med..

 Vid 40 ålder tappade
jag 
greppet om mig själv...
höll på att förlora allt
ljög och förnekade allt jag
gjorde och gjort....
Jag tryckte i mig allt för att bedöva
det som kom upp...

Men vid 50 års ålder 
kom livet ikapp mig
känslorna kom så upp
till ytan..
Jag hamnad ner på botten
min personliga botten...

Jag var här tvungen att be
om hjälp..
Jag som fixat allting själv
hur skulle de gå till???

Jag bad och fick hjälp..
Idag är jag glad och fri..
från skuld och skam..
Fri från droger/alkholen..
Jag vet varför det blev som 
det blev...
  
Äger mitt känsloliv idag...

Jag tog mig ur med hjälp
av andra... 

"Bloggbiggan"  




                          
                                    
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0