Ensamheten......

  
 

                                                    Ensamheten!

                              Blir ibland så påtaglig och jag känner att ciggen
                              har blivit som en vän för mig....

                              Faller hela tiden tillbaka för jag står inte ut med
                              ensamheten vissa perioder...

                              Nu är det en sån period igen och jag faller hela tiden
                              tillbaka till det destruktiva... "ciggen"

                              Jag var nu utan cigg i fickan i 2 dagar....
                              Jag står inte ut med ensamheten stundtals...

                              Jag har också sååå mycket ilska och besvikelse
                              inom mig som jag inte vet hur jag ska hantera...

                              Jag är så rädd för att jag ska bli lika elak som min
                              far var då jag var var barn...

                              Detta är en känsla som jag inte idag fortfarande inte 
                              kan hantera...

                              Jag glömmer också hela tiden be till Gud att jag ska slippa
                              sitta fast i ciggaretternas gissel...
                              Vill också berätta att jag skäms för varje cigg jag tar och
                              jag försöker att dölja det hela tiden...
                              Har ännu inte riktigt tagit ett ordentligt beslut när det gäller
                              detta beroende
                              trots hjälpmedel jag har hemma...... 
                              Snacka om att sitta fast....

 

                             Ja så var mina tankar idag....

                                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0