Dagen efter...

    
                                                 Vänner!!


                                                Jag vill vara din vän
i all evighet, utan minsta avbrott
Först när bergen sjunker ner
och floderna torkar ut,
När det blixtrar och dundrar på vintern,
.........och när det regnar och snöar på sommaren,
när himmel och Jord förenas-
först då skall jag skiljas från dig...

Kineskiskt Vänskaplöfte..

                                                    Är idag så tacksam till mitt liv....

                                      Nu så har jag då firat min 60 års dag och det var så
                                      mycket vänner här hemma och firade mig och min kära
                                      underbara familj...

                                      Min syster kom upp från Malmö vi var och åt en härlig
                                      lunch på resturangskolan och åt en trerättersmeny...
                                      Och min älskade bror kom till min stora förvåning trodde
                                      aldrig att han skulle dyka upp...
                                      Min äldsta syster med barn kom...
                                      Till sist men inte allra minst min dotter svärson barnbarn..

                                      Å massor av mina fina vänner...
                                      Jag är så glad för alla mina vänner jag idag har...

                                      Sååå många fina vänner jag har i mitt liv idag...
                                      
                                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0