Bedrövligt.....



                                        Här sitter jag med mina cigaretter!

                     Det är inte ens gott att röka men ändå gör jag det gång på
                     gång jag blir så less på mig själv...
                     Varför kan jag inte bara sluta då undrar jag själv...
                     Det har ju blivit en rutin som jag behöver lämna och hitta
                     på någonting helt annat...

                     Tror att jag i mitt huvud gör ett så stort problem av detta
                     Vad ska jag hitta på tänker jag då????
                     Ska jag lämna datorn till min dotter några dagar..
                     För datorn och ciggen har blivit en rutin för mig och samtidigt
                     så är jag också besatt...

                     Har förberett mig för att sluta genom att köpa tabletter och
                     en inhalator....
                     Men jag skjuter hela tiden på detta....

                     Det är mycket enklare att göra som jag är van att göra känns det
                     som....

                     Jag är både medveten om farorna och att min ekonomi inte blir 
                     bättre av att jag röker...
                     Jag undrar vad problemet är????

                     Jo det är att göra anorlunda...
                     Bryta ett destruktivt mönster som det är för mig....
                     Mina tankar för idag....

                                                 "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0