60 årsdagen.....

   
                                                Icke lönsam!

                                    Jag är icke lönsam..
                                    Det enda jag äger är
                                    en skuld..

                                    Så jag sitter här och
                                    finner ro i det jag
                                    tror på....

                                    Skulden tar jag bort
                                    kontot blir då tomt..

                                    Om du tror jag är
                                    lönsam....
                                    Så tackar jag för mig...

                                    Å sätter in massor av
                                    människor på mina konton...

                                    Lönsamhet är bara för 
                                    kapitalet.
                                    inte för mig....

                                    Jag tror på människor
                                    och ett kärleksfullt
                                    liv...
                                    
                                     "bloggbiggan"

Kommentarer
Postat av: Stig Olsson

Det här är nog den vackraste dikt jag läst i hela mitt liv!!!



Jag vill så gärna få vara en av dessa människor på ditt livs konto!



Du kommer ALDRIG att få ett enda krav av mig, bara massor med ränta!!!



TUSEN KRAMAR!

2010-09-02 @ 23:58:05
URL: http://cyberliv.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0