Vi......

Jag-Du= Vi.....

Du ser på mig
Du kramar mig...
Jag va så liten och skör

Jag låter dig krama om
mig....
Jag släppte garden
och tårarna droppande
ner för mina kinder...
Jag kan vara mig själv

Du ser på mig
Du kramar mig...
Jag va så liten och skör

Jag låter dig krama om
mig....
Jag släppte garden
och tårarna droppande
ner för mina kinder...
Jag kan vara mig själv
i din famn..

Du sa också värmande ord...
Och plötsligt så förstod
jag vad det handlade om inom mig...

Att vara jag kan ibland vara bra...

Men för att gå vidare så bör vi vara
ett ......VI....
Vi gör det tillsammans...
Du-jag= Vi.... själv
i din famn..

Du sa också värmande ord...
Och plötsligt så förstod
jag vad det handlade om inom mig...

Att vara jag kan ibland vara bra...

Men för att gå vidare så bör vi vara
ett ......VI....
Vi gör det tillsammans...
Du-jag= Vi....   

                                    Birgitta Johnsson.... "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0