unikt.....





                                             Härligt....

                        Och samtidigt underbart det är inte sant fast det är det...
 
                        Jag är både rökfri sen 5 dagar och jag ska få bli mormor
                        för 2:a gången på 15 år....
                        Mina planer på att flytta till Malmö ligger nu på is...
                        Skulle aldrig lämna min blivande barnbarn utan närhet
                        till sin mormor...
                        Jag är så lycklig och så glad....
                        Jag trippar fram nu ett tag till...
                        Är snart på väg till skolan där jag idag kommer att få berätta
                        min nyhet...

                        Livet bjuder på så mycket gott...
                        Jag kommer att få uppleva att bli mormor nykter och närvarand
                        helt och hållet ända från början första dagen alltså..
                        Mirkael sker hela tiden...'
                        Tackar Gud för allt jag får ta del av....


                                             "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0