Sista dagen v.42

  


                                                              Söndag!

                                               Vaknar upp söndag morgon
                                                     med ett leende på läpparna..
                                                Idag blir det köröving...

                                                Äter min frukost å *ler*
                                                gör det jag brukar.....
                                                tittar på tv;n och datorn

                                                Klär mig....
                                                går omkring och *ler*
               
                                                Ser fram emot eftermiddagen...
                                                 
                                                Tar en promenad...
                                                
                                                Vandrar hem igen...
                                                gör en lunch *ler* *ler* *ler*
                                                klockan närmar sig tre...

                                                Tar tunnelbanan in till söder
                                                Allhelgonakyrkan och
                                                Helga gospel..

                                                Lyckan infinner sig
                                                Alla samlas och
                                                Körledaren kommer..

                                                Körövningen börjar..

                                                Jag får läsa en text...
                                                Jag har en plats..
                                                Jag passar in...

                                                Tack mina körvänner..
                                                Älskar Er alla....
                                       
                                                Mina söndagar med Er..
                                                får mig att se sången
                                                Glädjen och livet....

                                                                             "Bloggbiggan"     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0