Oss....

    

                                                    Du+Jag=Vi


                                                Du ser mig....
                                                Du bekräftar  mig...
                                                Du kramar mig...

                                                Jag ser dig...
                                                känner att allt är
                                                äkta..
                                                kärlek....

                                                Jag låter dig kramade om
                                                mig.....
                                                Känner att jag kan vara
                                                den jag är i din famn...
                                                Tårarna bara kommer..

                                                Du stod där och fanns 
                                                för mig... 
                                                Kramade mig..
                                                Den kramen räddade mig
                                                den dagen...

                                                 Tack för den....             "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0