Mötet...

                


                                             

                                           Ögonblick...
Våra ögon möttes
mitt hjärta log

Du såg på mig
...sa några ord
Jag såg på dig
sa några ordÖgonblick...
Våra ögon möttes
mitt hjärta log

Du såg på mig
...sa några ord
Jag såg på dig
sa några ord

Lyckan kände jag

Fick vara hos dig
en stund
Den stunden var
lång och stor

Våra ögon kommer
att mötas igen...

Längtar så........
Birgitta Johnsson


Lyckan kände jag

Fick vara hos dig
en stund
Den stunden var
lång och stor

Våra ögon kommer
att mötas igen...

Längtar så........
                                                   
                                             "bloggbiggan"
Birgitta Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0