Kärleken finns den????



                                         God förmiddag!

                        Känner idag en sån kärlek till en man...
                        Har också berättat detta för honom...
                        Kärleken var inte besvarad då jag nämnde
                        det för honom...
                        Men känner att det börjar hända någonting
                        mellan oss...
                        Vänskapen blir bara godare och djupare...
                        Och mannen i fråga är mycket sjuk..
                        Jag sa till honom idag att jag tror på ett mikakel
                        är på G....
                        Han skrattde så och sa att han känner likadant
                        jag blir så lycklig....
                        Vi är på samma spår både han och jag...
                        Vi kämpar bägge på mot hans cancer...

                        Ber till gud varje dag för honom...
                        Det finns bara en som nu kan hjälpa oss...
                        GUD:s godhet vet jag finns...

                                                   "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0