Höstmorgon....

  

                                                   Så fick jag då vakna till en underbart morgon...
                                        
                             Denna morgon så vaknade jag till en höstdag som är ganska
                             så varm ute...
                             Gjorde min frukost öppnade balkongdörren och denna dag
                             så är det dimma och fukt ute..
                             Det känns nästan som sommarväder fast det är höst...
                             Känns så konstigt att kunna ha balkongdörren helt öppen
                             utan att frysa...
                             Ja den ena dagen är ju inte den andre lik...
                             Igår var det lite kyligare och idag helt annorlunda...

                             Jag är nu på väg till min skola och jag är så glad för
                             mina klasskamrater och vi har så bra lärare också..
                             Trivs så bra i denna klass...
                             Läraren sa till oss igår att vi är en glatt gäng människor..
                             Vi är alla positiva till livet och samtidigt är vi också kritiska
                             till vissa saker..
 
                             Vi gick igenom SD:s utrikespolitik igår och det blev så många
                             och bra samtal om och krig SD....
                             Många av oss blev långa i ansiktet och fundersamma till deras
                             luddiga politik...
                             Men slutsatsen blev trots allt att det är så här många i vårt avlånga
                             land vill ha det....

                                                     "Bloggbiggan"
                                                   
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0