Bekräftelse...



                                            Bekräftelse....

                     Jag trodde jag behövde Din bekräftelse
                     Jag inbillade mig att DU behövde min
                     Jag trodde att VI behövde varandra..

                     Men en dag insåg jag
                     att DIN bekräftlse skulle jag aldrig få
                     jag förstod att jag själv kan ge mig
                     den bekräftelsen...

                     VI gick på varsin sida du på Din
                     och Jag på min...
                     Jag tyckte att Vi såg på varandra..

                     Jag byggde mig ett luftslott 
                     Trodde att det var sant..
                     Men jag vaknade upp..
                     
                     Bekräftelse....
                     Behöver jag det från en dröm..
                     Nej...

                     Tillbaka till verkligheten..
                     Jag kan bekräfta mig själv..
                     Dig behöver jag ej.....
 
                     Vet också att min dröm fann bekräftelse
                     hos någon annan...
                     Och där fanns inte jag me...

                     Idag ger jag mig själv den bekräftelse
                     jag kan behöva....  

                                                       "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0