Vägval.....



                                             Våga välja väg.....

                                   Är i valet och kvalet ska jag
                                   gå välja hit eller dit???
                                   Vilken väg jag än
                                   tar så finns jag på
                                   jorden ännu kvar....

                                   Vänster eller höger
                                   rätt eller fel....
                                   De är det dessa val
                                   jag har....

                                   Och jag väljer min
                                   väg och den bär
                                   hit hem till mig
                                   själv....

                                   Och i mitt hjärta
                                   finns plats för
                                   dig....

                                   Vill du vandra den
                                   med mig????
                                   Jag vet att du finns
                                   med mig dagligen...

                                   Jag vill vandra den
                                   med dig... 
                                   Gud.....

                                   Jag väljer din väg.....

                                                                 "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0