Tomt.....



                                             God måndag morgon....

                               Så var det då ensamt igen och ingen att prata med
                               på morgonen...
                               Ingen frukost vid köksbordet inga samtal....
                               Men jag är så glad att jag har denna blogg att få
                               skriva ner mina tankar....
                               Jag är ju inte alls ensam men det känns ändå tomt
                               efter att haft en vän här..
                               Det kändes ju när jag vinkade av henne vid tåget
                               igår....
                               Och när jag såg att tåget skulle gå till Malmö så händer
                               det någonting inom mig...
                               Jag hade svårt att hålla tårarna borta....
                               Malmö är något speciellt för mig det känner jag inombord...

                               Jag som hade planer på att flytta ner dit för gott...
                               Men dom planerna har nu blivit förändrade eftersom jag
                               ska bli mormor igen i Juni....
                               Å jag vill inte flytta ifrån den ännu ofödda lillen....
                               Det blir så dubbelt inom mig... 
                               Jag vill fortfarande flytta dit samtidigt som jag inte vill...

                               Men jag vet ju att Malmö finns kvar och jag kan åka dit
                               när jag vill....
                               Å det ska ske när jag är klar med mina nya tänder....
                               
                               Idag ska jag åter till käkcentrum till tandteknikern...
                               Vet inte i skrivandets stund va det blir idag....
                               Det kommer att visas sig...
                               Om dom tänder jag idag ska fixas så att jag kan tugga
                               tills vidare....

                                             "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0