Solig höstdag......

  

                                                                        

                                                 Höstens guld!!

           När jag går ut och går i skog och mark ser jag dessa guldblad och guldlöv...
           Det prasslar så skönt under fötterna...

           Jag njuter av att få ta del av varje dag...
           Att få vakna på morgonen och solen lyser in i mitt kök....
           Känner en sån kärlek till livet en dag i taget...
           
           Jag är så lyckligt lottad i livet här och nu...
           Jag ska få bli mormor igen till sommaren...
           Jag vann en liten summa pengar....
           Jag tog ett beslut att ge mig själv en present...

           Köpte mig en ring...
           Är nu tillsammans med mitt tillfrisknande....
           Vad kan jag mer begära....

           Jag är en sån tacksam människa idag....

           Mitt liv har kommit till en punkt då jag känner att jag uppskattar
           det mesta...
           Även alla frysta känslor som kommer till mig är välkomna
           fast det gör ont stundtals...
           Vet också att dessa känslor behöver komma upp till ytan
           så att jag kan komma vidare i livet....

           Men det kan ibland vara svårt att veta om det är färska
           känslor eller frysta...

           Acceptans är någonting jag tillämpar dagligen....

                                   "Bloggbiggan"   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0