Sällskap....

  

                                                     Hejsan du som läser detta!

                                     Detta är en helg som jag har sällskap här hemma...
                                     Det kändes så underbart att få sitta vid matbordet
                                     och tillsammans äta en god middag...
                                     Det är flera månader sen jag satt i köket och åt
                                     en middag och denna lördag en frukost...
 
                                     Bara detta känns för mig som ett mirakel att jag
                                     gjort detta...
                                     Kände en sån lycka att kunna sitta vid matbordet
                                     å bara vara och lyssna på härlig musik i bakrunden
                                     och känna lugnet inom mig tillsammans med en god
                                     vän från Skåne...

                                     Idag är en dag då vi tillsammans bara är...
                                     Varken krav eller måsten finns med oss...
                                     Men vi har bestämt att gå på bio i kväll....
                                     Sen får vi se vad det blir av vår dag tillsammans.

                                     Önskar dig en fin dag....

                                            "Bloggbiggan"

Kommentarer
Postat av: britta

glad för din skull. Det är mysigt med vänner som "tål tystnaden", och att äta frukost med en sån vän är gott. kram

2010-11-14 @ 16:38:14
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0