Nära målet....



                                             Ja nu är det nära målet....

                      Idag så ska jag besöka käkcentrum och mina nya tänder
                      ska formas....
                      Jag känner mig så spänd och nyfiken på hur jag en dag
                      kommer att se ut med fasta tänder i munnen igen...
 
                      Det har varit en så lång resa hit...
                      För ett år sedan lång jag i min säng och var nyopererad
                      dom hade då tagit ben från min höft och det var lite kämpigt
                      att gå och ta sig ut....
                      Låg väl hemma en vecka och sen gick jag med kyckor ca en mån...
                      Och det var ju ingen vacker syn i ansiktet då...
                      Men jag fixade det också...
                      Efter det så har det varit 3 operationer till....
                   
                      Denna dröm började ju för flera år sen...
                      Och till jul är troligtvis i mål...
                      Vilken dröm som går i uppfyllelse....

                      Pirrigt är det.....
                                      
                                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0