Något nytt......

 

                                                  Har hänt...TILLFRISKNANDET..

                    Jag har i dagarna förlovat mig med mitt tillfrisknande...
                    Kände att det var dax att köpa mig en diamantring
                    och sen så har jag nu förlovat mig med mitt tillfrisknade...
                 
                    Och det viktigaste av allt är att vi tillfrisknandet och jag
                    tar tillsammans ett beslut dagligen att bara för idag så
                    ska vi vandra tillsammans vad som än händer...
                    Blir det jobbigt så tittar jag bara på ringen och kommer
                    då ihåg att vi har ett avtal tillsammans...

                    Visst kan det ju vissa dagar kännas lite jobbigt då vet
                    vad jag ska titta på...
                    Sen åker vi i väg på ett möte eller ringer en vän och
                    pratar om det som är jobbigt känslomässigt...

                    Det är så vackert att få vara tillsammans med mitt 
                    tillfrisknade en dag i taget....

                    "Bloggbiggan" och tillfriskanandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0