Morrn


   

                                         Hejsan....

              Vaknade som  vanligt med ett leende på läpparna...
              Känner mig så fylld av kärlek denna morgon
              jag var i går på en poesiafton och lyssna på en Iransk
             mans sånger om sitt hemland och jag passade på att
             köpa en av hans skivor som jag spelade här på morgonen
             fast jag inte alls förstår språket så vet jag att det handlar
             om kärlek...
             Jag känner att denna morgon så startade jag med hans musik
             och kärleken störmma in genom mig....
             Skrev på min status på FB att jag känner mig denna dag så fylld
             av kärlek så att jag måste bara gå ut sprida den på stan..
             Va också tvungen att öppna balkongdörren för att släppa iväg
             alla hjärtan som flyger omkring i mitt hem...
          
             Det försvann en del hjärtan ut och kylan kom också in i mitt hem...
             det är ju idag -9 så det är inte så varmt..
             Men vad gör det när jag inombord är fylld av både värme
             och kärlek...
             Tur att det finns varma kläder att sätta på kroppen..
             Och att jag har haft råd att köpa alla dessa varma kläder
             det är tyvärr så att alla inte ens har den möjligheten
             och många har ju inte ens ett hem att få vistas i...
             Jag är så lyckligt lottad som har både hem och kärlek...

             Åh vad livet ler mot mig en dag i taget...

                           "Bloggbiggan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0