Min plats....



                                               Hejsan denn nya dag....

                        Vaknade i natt och kände att jag älskade mig själv...
                        Du kanske tycker att det låter själviskt men så är det
                        för mig och det handlar inte om själviskhet det handlar
                        om att jag nått ett mål i mitt liv...
                        Hos mig gäller inte jantelagen längre för jag betyder
                        någonting och jag är värdefull precis som jag är...

                        Jag har gått i nästan hela mitt liv och känt ett sånt själv-
                        förakt har tyckt så illa om mig själv...
                        Har aldrig sett det goda som jag har haft...
                        Så det är en sån lycka att få vakna och känna att jag
                        älskar den kvinna jag idag har blivit...
                        Har jobbat med mig själv nu i så många år och jag fortsätter
                        med det arbetet...
                        Jag brukar också rannsaka mig själv dagligen...
                        Genom att titta på dagen och om jag gjort några misstag
                        eller gjort någon  annan illa....

                        Jag försöker att vara kärleksfull mot mig själv och min
                        omgivning....

                        Jag är så glad för den jag har lyckats bli....
                        Och det hjälper mig då jag stödjer och hjälper andar
                        kvinnor som kämpar med sig själva...
                        Efersom jag besitter just den kunskapen idag..

                        "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0