Lycka....

   
                                        Allhelgonakyrkan Sthlm är för mig en....


                                       "Kärleksarkitektens Hus"

                                Hit kom jag som en trasig människa
                                för 9 år sedan...
                                utan hopp, 
                                utan tro
                                utan kärlek 

                                Började i kören
                                visste inte om jag 
                                passade in...

                                Stannade kvar på
                                mässan
                                söndag efter söndag....

                                Här talas det vaje söndag
                                om hur älskad du är...

                                Här fick min själ 
                                bekräftelse..
                                Började med själavårdsamtal
                                och själen fick ännu mer 
                                bekräftelse...

                                Hittade tillbaka till min
                                barnatro
                                Hoppet infann sig...
                                Kärleken växte....    
                                 
                                Började känna att det
                                fanns en plats även
                                för mig....

                                Jag blev helare och helare
                                som individ och människa...

                                Jag har nu flyttat
                                in till....

                                "Kärleksarkitektens hus"
 
                                Här har jag fått möjligheten
                                att bygga upp mig själv
                                utan några som helst krav
                                eller måsten...
 
                                Här behöver jag inte tro på 
                                visst sätt...
                                Den tro jag har är helt
                                okej...

                                Tack GUD för 
                                Kärleksarkitektens Hus...

                                                        "Bloggbiggan"                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0