Jag som hade en önskan......




                                     Luftslottet!
   

                        Du fanns där på andra
                        sidan....
                        Jag fanns på den här
                        sidan....
                        Våra tankar möttes....

                        Trodde jag.....

                        Men jag nådde 
                        aldrig ända fram..

                        Jag kanske längtade
                        för mycket...
                       
                        Jag hade byggt ett
                        luftslott...

                        Luftslottet gick
                        sönder....

                        Jag vaknade till
                        liv utan dig....

                        Livet går vidare....
                                                          "Bloggbiggan"

Kommentarer
Postat av: britta

Glad att du finns, Ha en bra dag

2010-11-08 @ 08:37:18
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0