Helgen.. som varit...

  


                                                  Söndag kväll....

                     Har haft en väninna här hos mig i helgen..
                     Å vi har haft en underbar helg tillsammans
                     Vi har gjort Sthlm och gått runt på olika ställen
                     och besökt flera museer.. 
           
                     Och det allra bästa av allt är att jag suttit och
                     ätit på frukost och middag vid köksbordet...
                     Vi har haft så många goda och fina samtal 
                     tillsammans...
                     Sa till Gunilla att jag aldrig brukar äta frukost
                     i köket...
                     Och jag kunde känna en sån lycka och en sån 
                     frid vid mitt köksbord denna helg som jag aldrig
                     annars brukar känna när jag är ensam hemma...
                     Det fanns både ett lung och en enorm frid här hemma
                     som jag inte annars brukar känna...
                     Den blev så påtaglig denna helg...
                     Kanske är det så att jag känner en frid i min själ här
                     och nu....

                     Jag håller på att komma i mål då det gäller mina titantänder
                     också...
                     Jag ska denna vecka till käkcentrum vid 2 tillfällen...
                     Nu ska mina tänder formas och göras klara snart så har
                     jag åter igen fasta tänder i munnen...
                     Vilket jag inte haft dom sista 10 åren...
                     Och jag ska fira detta med att köpa mig ett stort grönt hårt
                     äpple...

                     Tänk att jag snart är i mål... 
                     Min dröm jag haft i 10 år är snart verklighet...
                     Helt otroligt hade aldrig trott att detta skulle kunna  bli
                     verklighet för ekonomiskt skulle jag aldrig ha råd med detta
                     och även den delen har löst sig...

                     Drömmar kan bli till verklighet....

                                      "Bloggbiggan"                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0