Funderingar.....

    

                                                          Socker eller salt.....

                                                Jag undrar om det är allt...
                                                Nu när det börjar bli kallt...
                                                Ska jag sockra eller salta...
  
                                                Är det sött eller är det salt..
                                                Vet inte rikigt om det är allt.
                                                Men det måste finnas ett mellanting....

                                                Allt är ju inte sött eller salt...
                                                Men idag känns det salt...
                                                Jag vet att det inte är allt...

                                                Men idag är det också kallt
                                                
                                                Är glad att jag har ett hem
                                                som är varmt....
                                              
                                                Socker och salt är inte allt...

                                                Idag ska göra allt
                                                för att inte känna svart eller vitt...

                                                Socker och salt är alltså inte allt...

                                                Det finns så många vägar att välja
                                                jag väljer allt utom socker och salt...

                                                Ja det va nu allt.....
                                               
                                                          "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0