Allhelgonahelgen....

  


                                               God förmiddag....

                                Idag är den dagen då det tänds ljus på kyrkogården
                                och vi minns våra nära och kära som inte längre finns
                                med oss....

                                En sorgens dag sammtidigt en dag att minnas alla fina
                                stunder vi hade tillsammans..
                                Sitter här och funderar hur jag ska göra denna dag?
                                Nu är det bara förmiddag när jag skriver detta och jag
                                ska på eftermiddagen gå med en vän och hennes lille son
                                till Skogskyrkogården när det blivit lite mörkare och njuta
                                av alla blommor och ljus...
                                Idag så skiner solen här hos mig så jag tar mig en promenad
                                i solen sken....

                                Önskar Er alla en underbar dag att få minnas allt det vackra....

                                  "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0