På livets väg...






                        Livets väg!!!             26/8 2008 skrev jag dessa rader


           När jag blickar tillbaka på livets väg
           så har det varit så mycket smärta
           och ångest och skam för det som fel
           Sorgen ger sig till känna..

           Då regaerar mina tårkanaler
           och droppar faller ner för
           mina kinder och jag snyftar
           min tröja blir våt och jag
           sitter mitt i sorgen och tårarna
           och låter det ske.

           Det är så skönt att acceptera
           det som händer inom mig
           utan att behöva varken fly
           stänga av på ett eller annat sätt
           Att bara få vara och tillåta
           att livets väg inte alltid
           är så lätt att leva varken
           som ung eller äldre.

           Livets väg är en lärdomens
           väg som ingen kan läsa sig till
           utan bara kan upplevas inombords
           kopplingen mellan hjärta och själ..
           Är för MIG..


           Livets Väg!!



      "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0