Ny dag...

 

                                                    Ny dag nya möjligheter!!

        Har åter igen börjat tacka för varje dag jag får nåden att vakna frisk..

        När jag gör det så brukar alltid dagen bli så bra..

        Sitter här med balkongdörren öppen och lyssnar till fåglarnas kvitter..

        Det är ett sånt liv bland fåglarna här och nu..

        Blommorna på marken blommar av fullt och det är på träden små musöron

        på grenarna och denna underbara ljusa gröna färg som ger ett hopp om 
  
        att det kommer att bli en sommar igen och jag får vara med...

        Min stora dröm är nu att dom små undrebara Svalorna snart ska segla utanför

        min balkong och att få lyssna till deras drill...

        Varje år så blir jag så glad och lycklig då jag ser dom och det kommer tårar

        i mina ögon för då känner jag så en enorm lycka...

       

        Känner mig också som ett litet barn som ska få förverkliga en barndomsdröm
      
        åker till England på fredag och det riktigt pirrar i magen då jag skriver om detta..

        Känner mig så priviligerad att få denna möjlighet det är ju ingen självklarhet att

       jag fått denna möjlighet...

       Grovjobbet har jag själv gjort tillsamman med min Tro på ett bättre och sundare

       liv jag en gång hade...


       Gud är så God...

       Vi är alla så värdefulla..

       Jag som aldrig har trott detta men kan se det idag....


       "bloggbiggans"                    Ha en underbar dag.. Kramar OM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0