livets väg...

         


                                         Du min kära Gud!!

                                 Du är det käraste jag har
                                 Du ser alltid till att jag
                                 idag gör rätt och går rätt.
                                 Du hindrar mig då jag flyter
                                 iväg på snedstigen.
                                 Du ropar mig alltid tillbaka.

                                 Jag vet att du är god och
                                 kärleksfull och du vill
                                 mitt allra bästa.
                                 När jag ber till dig finns
                                 du alltid och jag kan alltid
                                 få kontakt med dig..
                                 I bönen..

                                 Vägen och livet är inte alltid
                                 så lätt och enkel.
                                 Ibland så känner jag sorg,
                                 övergivenheten så tydligt
                                 inom mig.
                                 
                                 Mina tårar rinner ner på mina 
                                 kinder och tanken på dig värmer
                                 mig.. 
                                 Tårarna känns då meningsfulla
                                 och blir värmande.
                                 Känner efter ett tag att kärleken
                                 och värmen inombords.
                                 Att acceptera känslorna gör livet
                                 lättare tillsamman med dig GUD..

                                       Tack!!!!!

                                 "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0