Körsbärsblommor...

  Vårtecken i Kungsträdgåren...



    Ja så har vi då äntligen våren hos oss...

    Känner också att våren kommit in till mig under huden..

    Är så glad för att jag är den jag idag är..

    Gårdagen blev en så händelserik dag..

    Gick med i demonstratoionståget ända till Kungsträdgården

    och fick inte ont i benet en enda gång det känns som om det

    äntligen håller på att släppa..

    Det känns som om kiropraktiken har gjort ett bra jobb ska

    tillbaka till honom i morgon hallelulja för det..
   
    Va ute och åt en rejäl måltid och gick sen på två biografer

    och såg filmer.. "Shutter Island" som handlade om ett mental-
   
    fängelse i staterna så bra film och gripande..

    Sen blev det "En Profet" som handlade om ett franskt fängelse

    också en gripande och bra film...

    Så jag var ganska så mör när jag kom hem vid 24 tiden..

    Det blev en lång dag igår och samtidigt händelserik...

   
     Nu idag blir det bara att vila och en gudstjänst med Frälsingsarmén..


      Ha en fin dag i solens sken...

     "Bloggbiggan"    
                                                   Vi är så värdefulla och älskade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0