Jesusmanifestation...





                                                  Dagen idag!!!

Har varit så fylld av upplevelser..
Fick vara med om tre dop i Rålamshovsparken
och mssor med bågar och massor av kristna f.d.
narkomaner och alkisar samt också en del som varit
kriminella...
Men har idag funnit ett nytt liv i sin kristna tro..
Och inte skäms dom för ett liv med Jesus..
Deras ryggar var fylld med kors och jesus på ryggarna..
Det kallar jag för riktiga män och kvinnor..
Som vågar stå för sin tro..
Och jag blir så glad för att jag i dessa samanhang kan känna mig
både sedd trygg och ett igenkännande..
Är inte livet underbart..
Jo!!tycker att mitt liv idag är fylld med kärlek..
Har också fått möjligheten att träffa flera vänner från Malmö..
Ja livet bjuder på så mycket och jag vill vara där det finns kärlek
och livsflöden..
Det händer alltid någonting...

Tackar livet för vad det erbjuds mig..

"Bloggbiggan"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0