God morgon denna nya dag...



                                                     Ha en härlig dag...

           Fast jag denna morgon ställde klockan på ringning så steg  jag

           jag inte upp som jag skulle...

           Vaknade lite väl sent men tack gode gud jag hann med det jag

           hade planerat dagen innan...

           Håller på att försöka gå ner några kilo i vikt och behöver därför

           göra den mat jag behöver i skolan hemma..

           Fixat och klart nu ska jag ner till sjukgymnasten för att sen åka
      
           vidare till skolan..


           Nu är det bara två dagar kvar sen har vi sommarlov..
    
           På fredag åker jag till England..
   
           Det är så mysigt att sitta här med balkongdörren öppen och höra

           fåglarnas kvitter utanför..


           Ha en underbar dag..

           Vi är värdefulla alla....



            "Bloggbiggan"           Kramar Om Er Alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0