Frukostdax...





                                      Oxfordsfrukost!!!


Nu så har ännu en dag vaknat och så jag..

Att få nåden att få förvalta ännu en dag är

för mig mirakel..

Vet att denna dag har någonting i sitt sköte

det beror på vad jag gör av denna möjlighet

att få se alla goda ting i livet är inte alltid så

enkelt..

Jag känner att då jag tackar GUD för livet

och att jag får vakna och känna tacksamhet

till det enkla i livet..

Att få öppna balkongdörren och lyssna till fåglarnas

kvitter och sång och se allt det ljusa gröna som

växer på marken och bland träden..

Se alla blommor som kommer upp och alla dessa

vackra färger som dom har...

Denna dag så gömmer sig solen bakom molnen.

Men vad gör det så jag har solen i mitt hjärta..

Ha en underbar dag glöm alldrig bort att du precis

som jag är älskad med allt som finns inom oss..

Det största av allt är att vi är förlåtna för det som

har varit dumt i våra liv..


Kramar Om Dig....



"Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0